انواع سنگ های قیمتی و انگشترهای نقره

سنگ های عقیق سلیمانی عقیق باباقوری فیروزه زبرجد و... و گردنبند انگشتر های اصلی

انواع سنگ های قیمتی و انگشترهای نقره

سنگ های عقیق سلیمانی عقیق باباقوری فیروزه زبرجد و... و گردنبند انگشتر های اصلی

انگشتر عقیق را بشناسید!


انگشتر عقیق یک سنگ قیمتی است که در جواهرسازی استفاده می‌شود. در حالت کلی، به انگشتر عقیق خاصیت زیبایی‌بخشی و جذابیت دادن به صورت افزایشی نسبت به دیگر سنگ‌های قیمتی نسبت داده می‌شود.

https://sharafonline.ir/product-category/ring/agate-ring/

اما در باورهای قدیمی، انگشتر عقیق خصوصیات طبیعی و درمانی داشته است. برخی معتقدند که این سنگ توانایی بهبود هضم، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش استرس و اضطراب و همچنین جلوگیری از بروز بیماری‌های قلبی را داراست.


به هر حال، برای درمان هر بیماری حتما باید به پزشک خود مراجعه کنید و بیماری خود را به او بگویید.


شما می‌توانید برای خرید انگشتر عقیق به جواهرفروشی‌ها، فروشگاه‌های طلا و جواهر یا فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید. اما قبل از خرید، بهتر است به مشاوره دیگران نیز روی آورده و با کسانی که تجربه خرید انگشتر عقیق دارند صحبت کنید.


برای خرید انگشتر عقیق بهتر است سنگ مورد نظرتان را با دقت مورد بررسی قرار دهید. اگر در فروشگاه حضوری خرید می‌کنید، از فروشنده بخواهید تا شما را با یک لامپ مخصوص برای بررسی سنگ تحت نور مستقیم قرار دهد. به این ترتیب، می‌توانید خصوصیات سنگ را بهتر بررسی کنید.


همچنین، برای خرید آنلاین، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد خرید کنید و از راه‌های امن پرداخت مانند کارت بانکی یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی استفاده کنید.


در بازار انگشتر عقیق، محصولات مردانه و زنانه با رنگ‌های متفاوتی در دسترس هستند. اما نکته‌ی مهم در انتخاب، اصالت سنگ است. در این صفحه، تمامی مدل‌های انگشتر عقیق مردانه و زنانه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با انتخاب یکی از مدل‌های مورد نظر، می‌توانید با بهترین قیمت، سفارش خود را تکمیل کنید. این سنگ دارای خصوصیات بیشماری است و به برطرف کردن فقر، دفع دشمنان و بلایا، برآورده کردن حاجت، کاهش اندوه و البته آسان کردن کارها شهرت دارد. ممکن است انگشتر عقیق، توصیه شده‌ترین انگشتر در کلام معصومین(ع) باشد که نشان دهنده‌ی ارزش معنوی و اهمیت این گوهر است. در این صفحه، می‌توانید انگشتر عقیق سرخ، کبود، سبز، پرتقالی، مشکی، عقیق یمنی، عقیق سلیمانی و عقیق شجر را ببینید و خریداری کنید.


تلاش ما در مجموعه شرف آنلاین، به منظور فراهم نمودن بستری راحت و امن برای خرید انگشتر عقیق مردانه و زنانه، تمامی جزئیات مربوط به ساخت، جنس و کیفیت هر مدل انگشتر عقیق را با توضیحات دقیق و تصاویری کیفیت بالا از چندین زاویه برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم. با انتخاب هر محصول، می‌توانید تصاویر و توضیحات مربوطه را مشاهده کنید. اما در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد خرید انگشتر عقیق دارید، می‌توانید با بخش پشتیبانی آنلاین سایت تماس حاصل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.