انواع سنگ های قیمتی و انگشترهای نقره

سنگ های عقیق سلیمانی عقیق باباقوری فیروزه زبرجد و... و گردنبند انگشتر های اصلی

انواع سنگ های قیمتی و انگشترهای نقره

سنگ های عقیق سلیمانی عقیق باباقوری فیروزه زبرجد و... و گردنبند انگشتر های اصلی

آیت الله بهجت چه نظری در مورد شرف شمس دارند؟

بسیاری از علما و بزرگان از جمله شیخ بهایی، آیت الله حسن زاده آملی، علامه مبشر کاشانی، کفعمی و... صفات منحصر به فرد شرف الشمس را ذکر کرده اند که در پایان این مقاله آمده است، اما خود آیت الله بهجت. نظر در مورد شرف الشمس؟

نظر آیت الله بهجت درباره شرف شمس ❤️ نظر دیگر علما آیا آیت الله بهجت درباره شرف شمس نظر دادند؟

https://sharafonline.ir/blog/bahjat-sharaf-shams/

آیت الله بهجت این دعا را مستقیماً نگفتند، بلکه در چارچوب دعای شرف الشمس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی، عالم دینی و پاسدار راه مقدس امامزاده صالح (ع) بود. به گفته آقای دکتر در مورد اعمال نماز به طور کلی سؤال شد. بهجت به شرح زیر:

طبق نظر آیت‌الله بهجت درباره شرف‌الشمس و سایر علما، هر نمازی در ساختار خود خواص خاص خود را دارد و آنچه امروز در کشور ما بسیار مطرح شده، بحث شرف‌الشمس و ماه نوزدهم است. در روایات و روایات دعاهای مختلفی می دانیم که همه بلاها را کاهش می دهد یا از بین می برد و بیشتر بدی ها را از ما دور می کند، اگر مقایسه کنیم دعا به قول آیت الله بهجت درباره شرف الشمس که فرمودند: «هر نمازی ثمرات خود را دارد، همان گونه که هر میوه ای دارای میوه های خاص خود است.» ویتامین ها و خواص آن و همچنین هر نمازی دارای چیزهایی است که نیاز دارد.

در نتیجه این بدان معنا نیست که باید نماز را کامل بخواند و دست از کار، تلاش، تفکر و استفاده نکردن از ابزار و اهداف دیگر بردارد. این موضوع هم همینطور است و دعای 19 فرودین است که اگر به دعای شرف الشمس روی بیاوریم، برای برآورده شدن حاجات و به دست آوردن سلامتی و تندرستی، همت و تلاش لازم است. در ذیل نظر آیت الله بهجت در مورد شرف الشمس (کلاً همه اقسام نماز) آمده است: ایمان است که در نماز کمک می کند و گاهی کسی سنگ دارد و ایمان است که به ما کمک می کند.

نظر آیت الله بهجت درباره شرف الشمس ❤️ نظر دیگر علما خاتمه قول آیت الله بهجت است.

همانطور که در قسمت قبل اشاره شد، نظر آیت الله بهجت در مورد شرف الشمس نقل رایج همه دعاها از ایشان بود، اما متأسفانه عده ای این قسمت را اشتباه برداشت کردند و آن را نظر آیت الله بهجت در مورد شرف الشمس نامیدند. این نقل قول عمومی است و تمام دعاها را در بر می گیرد. بنابراین ارتباط مستقیمی با این موضوع ندارند.


ماجرای نظر آیت الله بهیت (ره) درباره شرف الشمس که در برخی سایت ها ذکر شده چیست؟

برخی از سایت های خبری در گفت و گو با حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی کارشناس مذهبی و شهادت امامزاده صالح علیه السلام از عنایت آستان مقدس در گفت و گو با خبرنگار قرآن و عترت خبر داده اند. یک و والتا عترت. :

هر دعایی به ترتیب خاص خود ویژگی های خاص خود را دارد و امروزه در کشور ما پرطرفدارترین دعای شرف الشمس و فرودی 19 است. اتفاقات از ما دور هستند. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، نماز حرکت را تقویت می کند. ایشان در تعبیر آیت الله بهایات می فرمایند: «هر نمازی حکم یک میوه را دارد، همان گونه که هر میوه ای ویژگی ها و ویتامین های خاص خود را دارد، هر نمازی نیز ویژگی های خاص خود را دارد». این مجموعه نمی گوید که باید کاملاً به نماز متوسل شد و از وسایل و اهداف دیگر دست کشید، آنها باید آنجا باشند. جریان شرف الشمس نیز همین گونه است و نوعی دعا است که در این روز وارد می شود و اگر به این دعا متوسل شویم باید برای سلامتی و بهبودی تلاش کنیم. وی ادامه داد: ایمان است که در نماز کمک می کند، گاهی انسان سنگ دارد، ما به آن سنگ اعتقاد نداریم، ایمان و ایمان به نماز کمک می کنیم.

نتیجه گیری و توضیح این مقاله

به نظر ما آقای عبدالعلی گواهی تفسیر را در رابطه با نماز ذکر کردند نه در رابطه با شرف الشمس!

اگر مخاطبان محترم به متن خبر و گزارش توجه کنند، متوجه می شوند که این تعبیر کلی است و مربوط به دعای خاصی نیست که کارشناس محترم برای درک بهتر موضوع برای مخاطبان خود به کار برده اند. توضیحات

متأسفانه برخی سایت‌ها با برداشت نادرست از این پیام، آن را نظر آیت‌الله بهجت (ره) درباره شرف‌الشمس معرفی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.