انواع سنگ های قیمتی و انگشترهای نقره

سنگ های عقیق سلیمانی عقیق باباقوری فیروزه زبرجد و... و گردنبند انگشتر های اصلی

انواع سنگ های قیمتی و انگشترهای نقره

سنگ های عقیق سلیمانی عقیق باباقوری فیروزه زبرجد و... و گردنبند انگشتر های اصلی

تضمینی ترین دعا برای آمدن خواستگار



در کل، برای گشایش بخت دعاهای متعددی از بزرگان و ائمه توصیه شده‌اند. با این حال، دعای خاصی برای گشایش بخت در سه روز وجود ندارد و هیچ منبع معتبری از سوی معصومین و بزرگان دین چنین دعاایی را تأیید نکرده است. اگر کسی به شما توصیه کند که دعا برای آوردن خواستگار در سه روز بخوانید، شاید قصد دارد شما را فریب دهد. بهتر است هرگز به دعاهایی که منابع معتبری در کتب اسلامی و روایات از آن‌ها یاد شده است، نپردازید. به عنوان مثال، دعای حرز امام جواد که از منابع و احادیث قوی از ائمه و بزرگان دین به ما رسیده‌است، می‌تواند مفید باشد. هرچند برای دعای بخت گشایی در سه روز منبع معتبری وجود ندارد، اما در ادامه معروف‌ترین و یکی از معتبرترین دعاها برای بخشیدن بخت گشایی را معرفی خواهیم کرد. این دعا توصیه شده از پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) است

https://sharafonline.ir/blog/prayer-open-fortune-three-days/

بسم الله الرحمن الرحیم


خدایا، به حق این لحظه فرصتی که برای نزدیک شدن به تو دارم، به حق محمد و آل محمد (ص)، خودت به من یک همسر شایسته و مؤمن عطا فرما، کسی که با ایمان، صداقت، عفاف و پایبندی به شریعت تو زندگی کند. به حق مادر سادات، زهرا (س)، به من کسی را هدیه کن که با محبت و مهربانی در کنارم باشد و مرا در راه تو یاری کند. خدایا، به حق مریم مقدس، با ایمان و پاکدامنی همسرم را به من بخش. خدایا، به حق این دعای تضمینی، حاجتم را برآورده فرما و خواسته‌ی من را به سرعت برآورده کن. آمین.


بسم الله الرحمن الرحیم


خدایا، با نام تو که همه چیز ممکن است، برای ازدواج خودم به تو توکل می‌کنم. به حق پیامبرت، محمد (ص) و خاندان پاکش، در این راه به من راهنمایی کن و من را به شخصی هدایت کن که برایم بهترین همسر باشد. خدایا، تو که به عظمت و قدرت خود پناه می‌برم، به تو التماس دعا دارم که هر چه زودتر همسری پاک و صالح برایم ارسال فرمایی. خدایا، اگر این درست برای من است، این دعایی که می‌کنم را بپذیر. آمین.


یکی از دعاهای معتبر برای جذب خواستگار، سوره احزاب است که به صورت خاص بر روی پوست آهو نوشته و درون ظرف در منزل نگهداری می شود. این دعا بر اساس دو روایت مستقیم از پیامبر (ص) و امام صادق (ع) تأیید شده است و در کتب اسلامی معتبر به آن اشاره شده است. هرچند دعای گشایش بخت در سه روز برای جذب خواستگار وجود ندارد، اما این دعا به عنوان یکی از معتبرترین دعاها برای جذب خواستگار شناخته شده است. منبع این حدیث در ادامه متن قابل مشاهده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.