انواع سنگ های قیمتی و انگشترهای نقره

سنگ های عقیق سلیمانی عقیق باباقوری فیروزه زبرجد و... و گردنبند انگشتر های اصلی

انواع سنگ های قیمتی و انگشترهای نقره

سنگ های عقیق سلیمانی عقیق باباقوری فیروزه زبرجد و... و گردنبند انگشتر های اصلی

بهترین نمونه های انگشتر گارنت مردانه و زنانه

چقدر در مورد گارنت شنیده اید؟ آیا از این رنگ های متفاوت و جالب اطلاع دارید؟ جالب‌تر از این، ساختمان‌ها و سازه‌های شگفت‌انگیز گارنت در جذب عشق و محبت و همچنین هویت سنگ گارنت ویرانگر رویا است. بهترین نمونه های انگشتر گارنت نیز در سایت شرف آنلاین می توانید مشاهده کنید.







در کتب گوهرشناسی کهن این دانه را با کلمات «الباجاده» یا «الباجادی» به کار می بردند، اما خود کلمه گارنت از کلمه Granatius به معنای گندم می آید و این سنگ اغلب به شکل های زیبا می آید. و کریستال های اطراف این گارنت رنگ ها و طرح های متداول متنوعی دارد و به دلیل فراوانی این سنگ در بازار به نگینی بسیار ارزان و یکی از جواهرات لوکس بازار تبدیل شده است. . بله، این سنگ بدون شک به یکی از گرانبهاترین طلاهای بازار تبدیل خواهد شد. این دانه شباهت زیادی به یاقوت سرخ و حنا دارد، اما با هر دو تفاوت دارد.








استفاده از این سنگ در صنعت جواهرسازی سابقه ای طولانی دارد تا اینکه عده ای به خواص سنگ گارنت اعتقاد دارند که مانترای این سنگ باعث دوری پوشندگان این گوهر از تاریکی و شرارت می شود. این نگین خوب و مناسب برای سختی است که برای استفاده در صنعت جواهرسازی توصیه می شود. به دلیل مقاومت خوب در برابر عوامل فیزیکی از دوام و استحکام بیشتری برخوردار است. امروزه این سنگ در بسیاری از مناطق جهان یافت می شود، اما بسته به شرایط هر منطقه، گارنت دانه درشت به دست آمده از این مناطق، ظاهر و خواص فیزیکی متفاوتی دارد. سنگ های مختلف گارنت دارای نام های تجاری و نام های خاص متفاوتی هستند و تفاوت آن ها به دلیل رنگ ها و انواع مختلف این سنگ ها می باشد.



چاکرای اول و چهارم را متعادل و تنظیم می کند


گارنت سنگ عشق عاشقانه و پرشور است


یک متخصص گارنت را گروهی از ده سنگ مختلف با ترکیبات شیمیایی مشابه می نامد. اگرچه بیشتر انواع آن قرمز است، اما گارنت های سبز نیز وجود دارد که تا زرد روشن، نارنجی آتشین و خاکی رنگی ندارند. متاسفانه با وجود زیبایی نارنجک، افراد بسیار کمی انواع و رنگ های مختلف آن را می شناسند. اینها تنها برخی از انواع نارنجک هستند:








Almandite: متداول ترین نوع گارنت مورد استفاده در جواهرات، برای افزایش بهره وری. برای کمک به تمرکز و انجام کارها شناخته شده است. نزدیک به چشم سوم، می توانید حقایق گذشته را به خاطر بسپارید. این سنگ باعث تحریک و باز کردن راه بین چاکرای اول یا ریشه و چاکرای هفتم یا تاج می شود.








بادام سنگی بی نهایت است که به انسان انرژی و قدرت بدنی می دهد. همچنین با تلفیق هوش بالاتر و خوبی و شفقت و تلفیق واقعیت با تکیه بر نفس برتر، فرد را به خود نزدیک می کند.








آلاندیت راه بین چاکرای اول و چاکرای هفتم را با برقراری انرژی معنوی و خوشامدگویی به کالبد فیزیکی باز می کند. روح سپس بدن فیزیکی را می گیرد.








آندرادیت: حاوی تیتانیوم و منیزیم است. بسیار منعطف و پویا است، خلاقیت را تحریک می کند و چیزهایی را که برای توسعه رابطه خود بیشتر نیاز دارید را جذب می کند. این سنگ تمام احساس انزوا و نفرت را از بین می برد و روابط صمیمی با دیگران ایجاد می کند. آندرادیت میدان مغناطیسی بدن را بازسازی می کند، شعاع را پاک می کند و گسترش می دهد و انگیزه ذهن را تقویت می کند.








گارنت سبز یا دمانتوئید: رنگ آن به وجود کلسیم و کروم بستگی دارد. با ارزش ترین نوع گارنت، نام آن از سبز و سبز پریدوت تا زمردی متفاوت است. اغلب این سنگ ها شکل قهوه ای نیز دارند. گارنت های سبز روشن گران تر هستند، اما رنگ های روشن اغلب محبوب هستند. گارنت سبز نشاط می بخشد و به جلوگیری از احساس ترس، ناامنی و سایر نوستالژی ها کمک می کند.


گارنت سنگی با ساختاری جامد است که وزن آن 6.5 تا 7.5 برابر سطح خزه است. وجود عناصر مختلف در این کانی باعث ایجاد اجزای مختلف و رنگ های متفاوت شده است. ساختار لوزی شکل دوازده وجهی و ذوزنقه ای نیز مشخصه این گروه معدنی است.


بیشتر گارنت ها در تماس با توده های نفوذی به سنگ های آهکی یا واحدهای رسوبی مانند شیست ها، شیل ها، سنگ های آذرین داخلی خنک کننده و گرانیت ها، پگماتیت ها و گرانودیوریت ها تشکیل می شوند. در محاوره های گارنت، کریستال های قرمز آلماندین و پیروپ نامیده می شوند. گارنت معمولاً در سنگ های دگرگونی تشکیل می شود و در برابر هوازدگی فیزیکی و شیمیایی مقاوم است.







انواع گارنت


به طور کلی تغییر رنگ سنگ های قیمتی به دلیل ناخالصی های موجود در کریستال های میزبان است. در مورد نارنجک هم همینطور. با این حال، در برخی موارد، تعیین اینکه کدام ماده معدنی باعث ایجاد رنگ می شود دشوار است. علاوه بر این، برخی از سنگ های قیمتی، از جمله برخی از انواع گارنت، به دلیل فرمول شیمیایی اصلی خود رنگ می گیرند و نه به دلیل ناخالصی های اضافه شده.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.